petravanderhorst.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

petra

Reacties

Reacties

hennie tanghe

hoi peet, wat een mooie site heb jij gemaakt !!!!
ik ga het volgen hoor.
zo ongeveer 24 uur per etmaal.
Gr. de Buuf.

Jaco Gertrude Nienke Annemijn

Ook wij gaan je volgen!

Coby van der Horst

Natuurlijk volg ik jou, ik vindt het heel spannend wat je gaat doen!! Wanneer begint de GROOTE REIS??

Gr. Coby

petra

3 juli! Moet je in het introducerende verhaaltje op 'mijn profiel' klikken. Staat helemaal uitgelegd wat ik ga doen en wanneer ik weg ben :)

Groetjes Petra

Lotte

Peet! Whaaa vandaag begint het grote avontuur he? Heel leuk! Ik zal je een beetje volgen en natuurlijk vanaf de 10e kijken of ik je gewoon tegenkom in thailand ;)
Geniet ervan!! xx

Henri, Christa, Beerd & Mart

Lieve Peetje,

Op dit moment zit je al in het vliegtuig op weg naar je avontuur. Wij hopen dat je een fantastische tijd zult hebben in Thailand en wij zullen je zeker volgen.
Heel veel plezier, dikke zoen van Beerd en Mart

Johan

Tante Peet,

wat ontzettend vet zeg! Wauw. Ben erg benieuwd naar je avonturen.

Oh ja en natuurlijk weer een cartoon: http://jihaat.hyves.nl/album/7213181/Vrienden/g5O-vU9N/fotos/1009821916/0/yKt3/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo

Doeg!

hennie en klaas

Hoi Petra,
We hoorden dat je goed gearriveerd bent in Bangkok.
Fijn !!! En ...Spannend !!! veel succes !! veel liefs , en tot het volgende berichtje.
Goede reis gehad? hopenlijk wel.
Doeg Groetjes B en B, en ons.

Johan de Zwaan

Hallo Petra,

Opa heeft je map al een eind doorgelezen.
Hij heeft gebeden voor een behouden aankomst en was blij toen Hennie belde dat je was aangekomen.
Ik zal Opa op de hoogte houden en regelmatig via internet laten meekijken.

Veel plezier in Thailand!

Groeten, Johan en Opa

Henri, Christa, Beerd en Mart

Ha Peetje,

Fijn dat je reis voorspoedig is gegaan en dat je op je plekje bent aangekomen. Je moeder heeft ons al wat foto's laten zien, leuk hoor....
Geniet van je tijd daar....
Liefs uit Nunspeet

Gerrit en Caroline

Leuk om de eerste berichten te lezen .Kijken uit na de volgende.Vooral genieten en alleen berichtjes schrijven als je zin hebt. Genieten gaat voor.Liefs Gerrit en Caroline

klaas en hennie

Hoi Petra,wat een goede berichten van jou.
Geweldig, je reis, en al je belevenissen tot nu toe.
En fijn dat je het zo naar je zin hebt.Wat een andere wereld he.We zijn heel trots op je dat je dit avontuur onderneemt.Oompje vind het ook GAAF hoor. We wachten weer met spanning op je volgende berichtje. Succes met alles wat je gaat ondernemen. Komt het muggenspul toch goed van pas he Peet.Mooi huisje hebben jij en Charlotte. Dus lekker klam bij jullie, het is nu regenseizoen daar? Hier is het ook erg warm nu. Alles oke hier, een dikke knuffel van Buddy, Benjy, en de Buurtjes zelf. Doeiiiii Petepeet. Tot de volgende mail.

Opa

Hallo Petra,

Hier een paar lettertjes van Opa (en Johan).
Als ik alles zo lees gaat het prima met je.
Ik hoop dat je veel ervaring opdoet; ook zoals die mensen leven moeten; wel geweldig om dat te beleven.
Johan en ik wensen je nog vele goede dagen, het is een rijke ervaring voor je; veel sterkte.

Opa en Johan, tot kijk!

Broeflief!

Heeey teasertje! Veel plezier in Bang-bang-kok hè!

Opa

Hallo Petra,

Hier weer een paar regeltjes van Opa.

Zo te zien van internet gaat het wel goed met je.

Graag wilde ik weten hoe dat gaat met dat eten.
Wat is dat allemaal, zoals dat middageten?
Zijn dat knollen van verschillende struiken, en hoe bereiden ze die?
Hebben ze daar gewone potten om op het vuur te koken?

Hoe is de temperatuur daar, veel verschil, als bij ons?

Nu wat anders, we merken wel dat je het goed naar je zin hebt.
Dat is echt geweldig met zo'n stel meiden.
Als je weer terug bent kunnen we veel van je horen hoe of dat daar allemaal toegaat.

Nu, het allerbeste van ons.

Opa

Klaas en Hennie

Hoi Petra, ben je al terug op je honk vanuit de bush? We zijn reuze nieuwsgierig hoe dat geweest is. Heb je veel enge dingen gezien of beleefd? Hopenlijk was het geweldig, en heb je het echte Thailand gezien.
Hier is alles oke.Nu op naar weer een volgende ervaring Peet. We wensen je veel succes en sterkte in de komende tijd. Gedraag je nu bij de monniken deerne!! Veel liefs, Pootjes, knuffel, Groetjes. Buur en Buuf. Doeiiiii.

Petra

Haha opa, mijn plekje hier is best luxe hoor! Ze koken 's morgens, 's middags en 's avonds voor ons en meestal is het rijst of noedels met altijd meloen na.
Het weer is erg benauwd en warm, en geeft niet echt de mogelijkheid om in de zon te zitten. Ik ben er echter al helemaal aan gewend en heb er geen last meer van!

Hans en Joke

Hier een berichtje van ons. Zo te zien heb je het goed naar je zin. Wel schrokken we van de eerste foto's van je.
Krijg je wel genoeg te eten? We vonden je wel erg magertjes, maar gezien jouw laatste verhaal gaat het met het lekker eten wel goed.
We zullen geregeld op je site kijken en je laatste verhalen met belangstelling lezen.
Geniet en hou ons op de hoogte, Hans en Joke

Kim

Hallo Petra,

Ik heb net je verhalen gelezen en foto's bekeken. Ben onder de indruk. Ik heb gisteren het inschrijfformulier opgestuurd naar Travel Active. Ik mag hopelijk 18 juli 2011 starten met avontuurlijk Thailand.

Groetjes Kim

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active